Uwagi krystalografa o pierwotnych danych doświadczalnych, edukacji i recenzjach

Autor

  • John R. Helliwell School of Chemistry, The University of Manchester, Manchester, UK

DOI:

https://doi.org/10.18388/pb.2016_24

Abstrakt

W niniejszym artykule omówiono kwestię przechowywania surowych danych dyfrakcyjnych, plany dotyczące edukacji i szkolenia społeczności naukowej w odniesieniu do tych danych i ich potencjalnego ponownego użycia, a także problem dostępu recenzentów do źródłowych danych i współrzędnych dyfrakcyjnych oraz raportów walidacyjnych bazy Protein Data Bank podczas recenzowania prac z zakresu biologii strukturalnej. Przede wszystkim jednak artykuł ten jest wyrazem uznania dla naukowych osiągnięć Alexa Wlodawera, który sam niezmiennie podkreśla ogromną istotność danych doświadczalnych.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Opublikowane

2016-11-18